Airsoft Canada
BuyAirsoft

Go Back   Airsoft Canada > General > General
Home Forums Register Gallery FAQ Calendar
Retailers Community News/Info International Retailers IRC Today's Posts

Canadian Airsoft Girls Calendar

:

General

Reply
 
Thread Tools Search this Thread
Old May 7th, 2009, 14:02   #106
Eeyore
Suburban Gun Runner
 
Eeyore's Avatar
 
Join Date: Jan 2009
Location: St Lambert, Quebec
Aww thats so not fair. Well R.I.T.Z thats two you've sold
Eeyore is offline   Reply With Quote
Old May 7th, 2009, 15:39   #107
MadMorbius
Administrator Malleus Veto
 
MadMorbius's Avatar
 
Join Date: Jan 2002
Location: Mississauga, Ontario
Send a message via ICQ to MadMorbius
I didn't say you had to sell one.
__________________
[/FONT]
Quote:
Originally Posted by Deaf_shooter View Post
what if it model after his?
MadMorbius is offline   Reply With Quote
Old May 7th, 2009, 15:43   #108
R.I.T.Z
Crackers
 
Join Date: Mar 2009
Location: Barrie
well i've "enticed" 2 people to buy one, so come on wheres that video? eat up
lol
__________________
"You know what the chain of command is? It's the chain I go get and beat you with 'til ya understand who's in ruttin' command here."
R.I.T.Z is offline   Reply With Quote
Old May 7th, 2009, 15:43   #109
Goddess-of-War
 
Goddess-of-War's Avatar
 
Join Date: Jan 2009
Location: Toronto
Interested

Hey,

I love the idea and I am interested to take part in this project. I'm from Ontario, Toronto. I know lots of photographers so that isn't an issue for me. I think the issue I have read is there are a few number of girls who play Airsoft like Lethal Barbie and me. Lethal Barbie, nice pics BTW!

Let me know what I can do to help!

Cheers
__________________
Sexxi MC
Goddess-of-War is offline   Reply With Quote
Old May 7th, 2009, 15:55   #110
R.I.T.Z
Crackers
 
Join Date: Mar 2009
Location: Barrie
cool, finally a girl from ontario. that means we only have about 5 more girls left!
__________________
"You know what the chain of command is? It's the chain I go get and beat you with 'til ya understand who's in ruttin' command here."
R.I.T.Z is offline   Reply With Quote
Old May 7th, 2009, 16:08   #111
WildfireAlpha
 
WildfireAlpha's Avatar
 
Join Date: Feb 2009
Location: Ottawa, ON
Quote:
Originally Posted by R.I.T.Z View Post
cool, finally a girl from ontario. that means we only have about 5 more girls left!
Actualy Barbie did say Diva was in on the project and shes from Ottawa...so thats 2 girls in Ontario.
WildfireAlpha is offline   Reply With Quote
Old May 7th, 2009, 16:13   #112
R.I.T.Z
Crackers
 
Join Date: Mar 2009
Location: Barrie
whoops sorry.
okay but still this is coming along quite nicely. now we need to make sure that the forms are being used and photo's start being taken, along with the last girls should be found soon
__________________
"You know what the chain of command is? It's the chain I go get and beat you with 'til ya understand who's in ruttin' command here."
R.I.T.Z is offline   Reply With Quote
Old May 7th, 2009, 16:29   #113
MadMorbius
Administrator Malleus Veto
 
MadMorbius's Avatar
 
Join Date: Jan 2002
Location: Mississauga, Ontario
Send a message via ICQ to MadMorbius
Quote:
Originally Posted by R.I.T.Z View Post
well i've "enticed" 2 people to buy one, so come on wheres that video? eat up
lol
You can't read. I said "If you can find 12 women across this country who play airsoft, AND are attractive enough to entice someone to buy a calendar featuring them, I'll eat my boonie."

You still need 12 women
__________________
[/FONT]
Quote:
Originally Posted by Deaf_shooter View Post
what if it model after his?
MadMorbius is offline   Reply With Quote
Old May 7th, 2009, 20:49   #114
Barbie
Official Narcissistic Puma
 
Barbie's Avatar
 
Join Date: Jun 2008
Location: Verdun Beach, Quebec
Send a message via MSN to Barbie
Glad to see another girl on board... Welcome Godess...
And Madmorbius, if you dont like the girls you see so far, who is forcing you to buy a calendar, really??? No need to be mean to the girls here and say they dont look good... It's just not nice, i think... I have met a few girls, and they are all pretty, and like i said, maybe we aint megan Fox, but i doubt you look like Hugh Jackman or Zac Effron...
__________________
* This message has been approved by Barbie

I dont have a team, i have an open relationship with many... Jealous? Yep! I tought so..

Quote:
Originally Posted by Themis View Post
Now if you excuse me, I have to go put on my spacesuit to attend my "And much more" training session.
Barbie is offline   Reply With Quote
Old May 7th, 2009, 21:49   #115
BlackRain
 
BlackRain's Avatar
 
Join Date: Nov 2008
Quote:
Originally Posted by Lethal Barbie View Post
i doubt you look like Hugh Jackman or Zac Effron...
He doesn't but I do... and I'm not eating my boonie... they're expensive...lol.

But seriously... I think the calendar is a great idea and the girls don't have to be models just everyday folks having a good time doing what they enjoy. Nothing more nothing less....

Cheers.
__________________
Cheers,
BlackRain.

We are not the masks we wear, .... But when we don them we become them!
BlackRain is offline   Reply With Quote
Old May 7th, 2009, 21:54   #116
pusangani
Official ASC "Dumb Ass"
 
pusangani's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Location: Scarbrah, Ontario
mmmm Zac Efron...
__________________
pusangani is offline   Reply With Quote
Old May 7th, 2009, 21:56   #117
Donster
 
Donster's Avatar
 
Join Date: Jul 2007
Location: Ontario
Quote:
Originally Posted by Lethal Barbie View Post
Glad to see another girl on board... Welcome Godess...
And Madmorbius, if you dont like the girls you see so far, who is forcing you to buy a calendar, really??? No need to be mean to the girls here and say they dont look good... It's just not nice, i think... I have met a few girls, and they are all pretty, and like i said, maybe we aint megan Fox, but i doubt you look like Hugh Jackman or Zac Effron...
i think he was joking. if i may say so, i think the general consensus here is that both girls who have posted so far ARE in fact quite pretty. the fact that they are also keen for becoming involved in said project speaks volumes about their character and their desire to grow the sport and show how its not just for guys. as for other girls, the only other one that comes to mind, was CG, who IMHO, fits the bill perfectly. I believe she had a short stint on the CBC broadcast about airsoft. Other than her i dont know of any other girls who play the sport save for Lisa and some of the guy's wives.
__________________
(SFW:Check out this band!)www.myspace.com/maryroseobsession
Donster is offline   Reply With Quote
Old May 7th, 2009, 22:01   #118
BlackRain
 
BlackRain's Avatar
 
Join Date: Nov 2008
Quote:
Originally Posted by pusangani View Post
mmmm Zac Efron...
OMG pusangani ..... your starting to scare me.... *racks the slide on the .45* easy now... lol.

CG should be in on this.. she's not shy and a very competent player to boot...

CG calling CG .... CG to the photo shoot please... and yes you can pose on your motorcycle.... lol

Cheers.
__________________
Cheers,
BlackRain.

We are not the masks we wear, .... But when we don them we become them!
BlackRain is offline   Reply With Quote
Old May 7th, 2009, 22:23   #119
Shirley
A-56 aka Mr.Hitman
 
Shirley's Avatar
 
Join Date: Nov 2007
Location: Toronto, ON
Quote:
Originally Posted by BlackRain View Post
OMG pusangani ..... your starting to scare me.... *racks the slide on the .45* easy now... lol.

CG should be in on this.. she's not shy and a very competent player to boot...

CG calling CG .... CG to the photo shoot please... and yes you can pose on your motorcycle.... lol

Cheers.
Girl and motorcycle?!

Hmmmmm.
__________________

CANADIAN AIRSOFT PRACTICAL SHOOTING (CAPS)
CAPS DIRECTOR # 0047
Shirley is offline   Reply With Quote
Old May 7th, 2009, 22:27   #120
Forever_kaos
 
Forever_kaos's Avatar
 
Join Date: Oct 2006
Location: Mississauga.
I know there's 2 ish girls in London ON or near ish that I've seen on the fields last summer, no idea about now a days.

Is there an expected release date by any chance?
Forever_kaos is offline   Reply With Quote
ReplyTop


Go Back   Airsoft Canada > General > General

Bookmarks

Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off


Airsoft Canada
BuyAirsoft

All times are GMT -4. The time now is 07:44.


Powered by vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2017, vBulletin Solutions, Inc.